Dobrý den
Rekonstrukce obchodu v -1. patře.

Reklamace nebo vrácení

Něco je špatně? Nebojte. To se vyřeší.

Pokud je se zbožím něco v nepořádku, dejte nám prosím nejdřív vědět. Jsme na telefonu 296 825 373 - Po - Pá (9:00-19:00) nebo e-mailu asistent@nelashop.cz. Nejjednodušší je nás ale osobně navštívit v OC DBK, Budějovická 1667/64, 140 00 Praha 4.

Máte zboží teprve méně jak 14 dní?

Formulář pro reklamaci nebo vrácení zboží ke stažení zde.

Máme pro vás 2 varianty, jak situaci řešit:

Zboží si vyměňte

Všem svým zákazníkům nabízíme výměnu zboží do 14 dnů od koupi. Ti co nakoupili v našich kamenných obchodech, mohou kdykoli v této lhůtě přijít a nechat si vyměnit zboží za stejnou, nebo vyšší cenu s doplatkem. Pokud si vyberete zboží za cenu nižší, rozdíl vám vrátíme ve formě dárkového certifikátu, který lze uplatnit ve všech našich obchodech.

Zboží můžete i vrátit

Ti co nakoupili přes e-shop a neměli tak možnost si zboží předem prohlédnout, mohou zboží do 14 dnů od koupi vrátit. Důvodem může být nevhodný dárek, nežádoucí vlastnosti výrobku (například alergie, nevhodné parametry) nebo neočekávané osobní události. Zboží lze vrátit i bez udání důvodu. Prosíme vás, abyste zboží vrátili vždy v původním nepoužívaném stavu včetně původního obalu a případného dárku. V takovém případě vždy vracíme plnou nákupní částku.

Pokud se na výrobku během 14 dnů vyskytla vada nebo vám přišel výrobek poškozený, máte nárok na výměnu nebo vrácení peněz. Vždy je to otázkou domluvy a neděláme z toho žádnou vědu.

Máte zboží déle jak 14 dní? Reklamujte. Máte na to právo.

Formulář pro reklamaci nebo vrácení zboží ke stažení zde.

Reklamovat můžete osobně na adrese:

Nelashop.cz, -1. patro OC DBK, Budějovická 1667/64 140 00 Praha 4

nebo můžete pečlivě zabalené zboží zaslat na stejnou adresu. Nezapomeňte přiložit formulář pro reklamaci nebo vrácení zboží.

Pokud výrobek vykazuje výrobní vady, máte plné právo jej reklamovat. Opravy a případné výměny posuzují specializovaní odborníci a autorizované servisy. Nemějte tak obavy, že se o vaší věc nepostaráme. Na reklamaci máme obvyklých 30 dní, ale spoustu věcí vyřizujeme podstatně rychleji.

Dejte pozor na mechanické poškození. Nemůžeme nést odpovědnost za vady, které byli způsobeny nepřiměřeným zacházením. Takové případy náš servis řeší většinou placenou opravou. Cena je ale vždy předem s vámi dohodnuta.

Když se něco nepovede:

Je zásilka poškozená?

V žádném případě jí nepřebírejte! Přepravce je na takovou situaci připraven a dostatečně také pojištěn. Nepřidělávejte si starosti a klidně pošlete kurýra doručovat další balíčky. Poté nám zavolejte na 296 825 353 - Po - Pá (9:00-19:00) nebo napište na asistent@nelashop.cz a situaci vyřešíme.

Převzali jste zboží, které je poškozené?

Neprodleně nás kontaktujte písemně na asistent@nelashop.cz. Detailně popište situaci a zašlete fotografie poškozeného zboží. Budeme vás kontaktovat a situaci vyřešíme. Pokud to k nám máte blízko, můžete s poškozeným výrobkem přijít do našich obchodů v OC DBK, Budějovická 1667/64, 140 00 Praha 4.

Přišlo vám něco, co jste si neobjednali?

Omlouváme se. Jsme přeci jen lidé a občas chybujeme. Zboží prosím nepoužívejte, abychom jej mohli zpět zařadit do našeho skladu. Kontaktujte nás telefonicky na 296 825 353 - Po - Pá (9:00-19:00) nebo e-mailem na asistent@nelashop.cz a my bezodkladně zařídíme bezplatnou výměnu. Výměnu lze také provést okamžitě v našich obchodech v OC DBK, Budějovická 1667/64, 140 00 Praha 4.

Potíže? Postaráme se o vás.

V případě problémů s doručením zásilky nás kontaktujte nejlépe telefonicky na 296 825 353 - Po - Pá (9:00-19:00) nebo e-mailem na asistent@nelashop.cz. Problém vyřešíme za vás a nebudete tak zbytečně smutní, že se něco pokazilo. S našimi přepravci jsme vzájemně smluvně vázáni a máme tak zájem na zachování dobrých vztahů. Nemusíte mít proto obavy.

Obchodní a reklamační podmínky ke stažení zde.

Formulář pro reklamaci nebo vrácení zboží ke stažení zde.

Potřebujete poradit s nákupem? Napište nám zprávu.