Dobrý den
Rekonstrukce obchodu v -1. patře.

Pohodlné doručení vaší objednávky

Vyberte si způsob doručení, který vám nejvíce vyhovuje. My doporučujeme si nechat zaslat balíček Českou poštou jen za 49 Kč anebo nás navštivte v našich obchodech Nela. Těšíme se.

3 možnosti dopravy:

Osobní odběr v obchodě Nela - zdarma

Pro svojí objednávku si můžete dojít osobně do našich obchodů. Můžete si zboží předem vyzkoušet a podívat se i po dalších hezkých věcech, které nabízíme. Rádi se s vámi seznámíme. 

Naše obchody najdete na adrese:

OC DBK Budějovická – www.dbkpraha.cz

Budějovická 1667/64

140 00 Praha 4

Otevírací doba:

Po – Pá 9:00 – 20:00

So – Ne 9:00 – 19:00

Obchodní centrum DBK Budějovická nabízí pohodlné parkování na krytém i venkovním parkovišti 1 hodinu zdarma. S naší účtenkou si můžete parkování prodloužit ještě o další hodinu.

Dostanete se k nám i MHD Praha. Na stanici Budějovická jezdí metro linky C a na zastávky Budějovická a Poliklinika Budějovická autobusy 118, 121, 124, 170, 193, 205, 332, 335, 337, 339

Česká pošta – Balík do ruky – 85 Kč

Balíček vám může doručit také oblíbený pošťák České pošty. Balík do ruky obdržíte na vámi zadanou adresu. Nejčastěji chodí pošťáci dopoledne, ale záleží na vaší lokalitě. Pokud vás nezastihne, uloží balíček po dobu 7 dnů na nejbližší poště a ve schránce najdete výzvu.

Výhoda České pošty je, že má více jak 2600 poboček po celé ČR. Navíc si můžete v průběhu doručování změnit způsob doručení a třeba i posunout termín o jeden den. Odkaz zde: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice

Opět doporučujeme zadat do doručovací adresy místo, kde býváte nejdéle během dne. Například adresu vaší práce.

Zásilku lze sledovat na adrese: www.ceskaposta.cz/uzitecne-nastroje/sledovani-zasilek-track-trace

Česká pošta – Balík na poštu – 80 Kč

Svojí objednávku si můžete také vyzvednout na jedné z více jak 2600 poboček České pošty, kterou si samy vyberete. Je to výhodné pokud máte poštu opravdu blízko nebo na ní chodíte často.

Zde si najdete tu svou:

Google maps

Pošta vám balík podrží 7 dní s možností prodloužení až na 15 dní. Spolu se změnou doručovací pošty můžete tak učinit zde: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice.

Zásilku lze sledovat na adrese: www.ceskaposta.cz/uzitecne-nastroje/sledovani-zasilek-track-trace

Když se něco nepovede:

Je zásilka poškozená?

V žádném případě jí nepřebírejte! Přepravce je na takovou situaci připraven a dostatečně také pojištěn. Nepřidělávejte si starosti a klidně pošlete kurýra doručovat další balíčky. Poté nám zavolejte na 296 825 373 - Po - Pá (9:00-19:00) nebo napište na asistent@nelashop.cz a situaci vyřešíme.

Převzali jste zboží, které je poškozené?

Neprodleně nás kontaktujte písemně na asistent@nelashop.cz. Detailně popište situaci a zašlete fotografie poškozeného zboží. Budeme vás kontaktovat a situaci vyřešíme. Pokud to k nám máte blízko, můžete s poškozeným výrobkem přijít do našich obchodů Nela v OC DBK, Budějovická 1667/64, 140 00 Praha 4.

Přišlo vám něco, co jste si neobjednali?

Omlouváme se. Jsme přeci jen lidé a občas chybujeme. Zboží prosím nepoužívejte, abychom jej mohli zpět zařadit do našeho skladu. Kontaktujte nás telefonicky na 296 825 353 - Po - Pá (9:00-19:00) nebo e-mailem na asistent@nelashop.cz a my bezodkladně zařídíme bezplatnou výměnu. Výměnu lze také provést okamžitě v našich obchodech Nela v OC DBK, Budějovická 1667/64, 140 00 Praha 4.

Potíže? Postaráme se o vás.

V případě problémů s doručením zásilky nás kontaktujte nejlépe telefonicky na 296 825 353 - Po - Pá (9:00-19:00) nebo e-mailem na asistent@nelashop.cz. Problém vyřešíme za vás a nebudete tak zbytečně smutní, že se něco pokazilo. S našimi přepravci jsme vzájemně smluvně vázáni a máme tak zájem na zachování dobrých vztahů. Nemusíte mít proto obavy.

Potřebujete poradit s nákupem? Napište nám zprávu.